top of page

כינוס רפואה מפרי האדמה – גן עדן לכל מי שאוהב את הטבע!

שלום חברות וחברים שלי,

הרבה זמן כבר לא כתבתי כאן, אבל זה מעיד על כך שאני עסוקה (בדברים טובים לשמחתי). אגלה לכם שהעיסוקים שלי כוללים בין היתר הכנת סבונים טבעיים למלונות בוטיק שדורשים היערכות מחודשת שלי ושל הסטודיו שלי, וכן עבודה על סדנאות, הרצאות וקורסים חדשים.

אבל לא על זה רציתי לכתוב לכם היום, אלא לספר לכם על כינוס מרתק ואולי החשוב ביותר בנושא צמחי מרפא וריפוי טבעי. הכינוס נקרא "רפואה מפרי האדמה" והוא מתקיים זו השנה השישית בחוות יתיר שבנגב בתאריכים 15-17.3.18. הכנס כולל הרצאות, סדנאות וסיורים שמועברים ע"י מיטב במומחים בתחום וזה באמת גן עדן לכל מי שאוהב את הטבע!

בשנה שעברה השתתפתי לראשונה בכינוס והדרכתי סיור להכרת צמחי המרפא המדבריים על פי הרפואה הבדואית המסורתית, והיה פשוט תענוג צרוף ולשמחתי אדריך סיור דומה בכנס גם השנה! קודם כל לטייל באיזור זה באביב זו חוויה שממלאת בשמחה בכל רמה אפשרית. הטבע נמצא בשיא פריחתו והשפע מורגש בכל. מיקומה של חוות יתיר באיזור המכונה "סְפָר הַמִּדְבָּר" מעצים את החוויה עוד יותר, כי זהו איזור עשיר במיוחד בצמחיה מגוונת הכוללת את צמחיית דרום הר חברון וכן צמחייה מדברית. אז עצם השהות בטבע הפראי בשיאו כבר יעשה לכם טוב! תוסיפו לזה את שפע הידע שעובר במהלך הכינוס – במהלך ההרצאות / סדנאות / סיורים וכן בשיחות עם משתתפי הכינוס עצמו, בנוסף לאוכל המעולה שמבושל במטבח הכינוס, בילוי מסביב למדורה בערבים ועוד ויש לכם סופ"ש בלתי נשכח שישאיר אתכם כל השנה בציפיה לכינוס הבא!

אני חייבת להודות שבשנה שעברה נתקלתי בבעיה קשה במהלך הכינוס – באיזו סדנא / הרצאה / סיור לבחור ועל מה לוותר. היה מגוון כל כך עשיר של אנשים שרציתי ללמוד מהם, כך שכמעט בכל חלק זמן נתון יצא שנאלצתי לוותר על תוכן שמאד עניין אותי כדי להשתתף בתוכן שעוד יותר עניין אותי, ולפעמים הרגשתי שממש קשה לי להחליט במה לבחור.

אז במקום להוסיף לדבר, נראה לי שהכי טוב שתתרשמו בעצמכם מתוכנית הכינוס (שהשנה הולכת להיות אפילו יותר מגוונת!) – לחצו כאן

ויש גם בונוס! מי שנרשם עד ה- 24.2 מקבל הנחה. לרישום לכינוס לחצו כאן

מהרו להירשם וניפגש בכינוס רפואה מפרי האדמה!

להתראות ובאהבה,

יונת

bottom of page